REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
Rynek obiektów handlowych w Polsce – raport za I połowę 2024artykuł
Pokaż artykuł
Rynek obiektów handlowych w Polsce – raport za I połowę 2024
Z raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych „Rynek obiektów handlowych w Polsce” wynika, że na koniec pierwszego półrocza 2024 r. powierzchnia polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,5 mln mkw. GLA. Łącznie w pierwszej połowie 2024 r. przybyło 190 tys. mkw. GLA. W efekcie nasycenie powierzchnią handlową wyniosło 359 mkw. na 1000 mieszkańców.
Galeria handlowa Westfield Mokotów powiększa swoją ofertę modowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria handlowa Westfield Mokotów powiększa swoją ofertę modową
Westfield Mokotów, jedno z najpopularniejszych miejsc na modowej mapie Warszawy, powiększa swoją ofertę. Po znanych zagranicznych markach, Jo Malone i Jott, przyszedł czas na ceniony rodzimy brand. Polska marka Elementy, mocno zaangażowana w promocję zrównoważonej mody, otworzyła swój butik w centrum.
[Warszawa] Sklep mody dla pań w Sadyba Best Mall w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Sklep mody dla pań w Sadyba Best Mall w Warszawie
Mohito otwiera swój butik w Sadyba Best Mall. Salon mieści się na parterze między lokalami Rossmann...
[Gdańsk] Nowi najemcy w gdańskiej Galerii Metropoliaartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Nowi najemcy w gdańskiej Galerii Metropolia
Ka Sport i Apart dołączyły do grona najemców powstającej w Gdańsku Galerii Metropolia. Wynajmująceg...
[Polska] Rekord wszech czasów na rynku inwestycji w nieruchomości komercyjne w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rekord wszech czasów na rynku inwestycji w nieruchomości komercyjne w Polsce
Na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce odnotowano rekord wszech czasów, podała firma doradcza...
Action otworzy dwa nowe sklepy na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Action otworzy dwa nowe sklepy na Dolnym Śląsku
Holdenderska sieć dyskontów niespożywczych Action planuje w ramach dalszej ekspansji w Polsce w ciąg...
Park Handlowy Koszalin Power Center pozyskał kolejne znane markiartykuł
Pokaż artykuł
Park Handlowy Koszalin Power Center pozyskał kolejne znane marki
Wraz z podpisaniem najnowszych umów najmu, Acteeum dynamicznie zmierza do zakończenia komercjalizacji koszalińskiego Power Center. Do grona marek obecnych w projekcie dołączyły New Yorker, CCC i Martes Sport wzbogacając atrakcyjną ofertę zakupową tego centrum handlowego.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
[Warszawa] Kolejne otwarcia flagowych salonów w Arkadiiartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kolejne otwarcia flagowych salonów w Arkadii
W ostatnim czasie powiększyła się nie tylko oferta modowa, ale także sportowa i usługowa Arkadii. Wi...
[pomorskie] Cliff Sport, Abra Meble i Gruby Benek – nowi najemcy w Galerii Neptunartykuł
Pokaż artykuł
[pomorskie] Cliff Sport, Abra Meble i Gruby Benek – nowi najemcy w Galerii Neptun
Galeria Neptun podpisała umowy najmu lokalu na dwa nowe sklepy – Cliff Sport (116 m kw.) i Abra Meb...
Galeria Gryf w Szczecinie z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Gryf w Szczecinie z nowymi najemcami
Należąca do Carrefour szczecińska Galeria Gryf systematycznie rozbudowuje swoją ofertę. Do grona najemców dołączyły salony Monnari, Greenpoint/Moodo oraz Verona.
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznychartykuł
Pokaż artykuł
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznych
Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. Utrzymywała się popularność parków handlowych, które rosły szczególnie w małych ośrodkach miejskich.
firma
Pokaż firmę
Agencja PR Pełka i Partnerzy
Warszawa, Ekologiczna 16/28
[Wrocław] Arkady Wrocławskie z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Arkady Wrocławskie z nowymi najemcami
Spółka Arkady Wrocławskie S.A. podpisała dwie nowe umowy najmu na łączną powierzchnię prawie 400 mkw...
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passę
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 000 mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.
[Warszawa] Salon damskiej bielizny w Sadyba Best Mallartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Salon damskiej bielizny w Sadyba Best Mall
W Sadyba Best Mall w Warszawie został otwarty salon Etam o powierzchni 133 metrów kwadratowych. Klie...
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.
Pomimo wprowadzenia częściowego zakazu handlu w niedzielę rozwój rynku powierzchni handlowych w Pols...
W Polsce w ciągu trzech lat powstanie 110 nowych obiektów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce w ciągu trzech lat powstanie 110 nowych obiektów handlowych
Z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych wynika, że obecnie w fazie planowania, przygotowania inwestycji bądź w budowie jest ponad 1,2 mln mkw. GLA nowoczesnej powierzchni handlowej, z terminem otwarcia do końca 2025 r. To ponad 9 proc. całości obecnej bazy nowoczesnych obiektów handlowych w Polsce.
REKLAMA