REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[pomorskie] Cliff Sport, Abra Meble i Gruby Benek – nowi najemcy w Galerii Neptunartykuł
Pokaż artykuł
[pomorskie] Cliff Sport, Abra Meble i Gruby Benek – nowi najemcy w Galerii Neptun
Galeria Neptun podpisała umowy najmu lokalu na dwa nowe sklepy – Cliff Sport (116 m kw.) i Abra Meb...
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznychartykuł
Pokaż artykuł
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznych
Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. Utrzymywała się popularność parków handlowych, które rosły szczególnie w małych ośrodkach miejskich.
[Wrocław] Arkady Wrocławskie z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Arkady Wrocławskie z nowymi najemcami
Spółka Arkady Wrocławskie S.A. podpisała dwie nowe umowy najmu na łączną powierzchnię prawie 400 mkw...
[Warszawa] Salon damskiej bielizny w Sadyba Best Mallartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Salon damskiej bielizny w Sadyba Best Mall
W Sadyba Best Mall w Warszawie został otwarty salon Etam o powierzchni 133 metrów kwadratowych. Klie...
[Warszawa] Światowa marka porcelany wprowadza się do Klif Warszawaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Światowa marka porcelany wprowadza się do Klif Warszawa
Rosenthal, znana na całym świecie firma produkująca wysokiej klasy porcelanę, dołącza do grona najem...
Rynek nieruchomości handlowych ma za sobą stabilny rok [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek nieruchomości handlowych ma za sobą stabilny rok [RAPORT]
Jak wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield, ubiegły rok w sektorze nieruchomości handlowych to kontynuacja ofensywy parków handlowych, które odpowiadały za 70% nowej podaży dostarczonej na rynek. Mimo wielu wyzwań związanych z inflacją czy ogólną niepewnością gospodarczą, w Polsce zadebiutowało w tym czasie czternaście nowych marek. Kolejne miesiące mogą jednak przynieść pogorszenie nastrojów konsumentów, co znajdzie odzwierciedlenie w niższym poziomie sprzedaży detalicznej i co za tym idzie – obrotach najemców obiektów handlowych.
Designer Outlet Warszawa trzecim najlepszym centrum outletowym w Europie!artykuł
Pokaż artykuł
Designer Outlet Warszawa trzecim najlepszym centrum outletowym w Europie!
Doroczne największe badanie rynku outletowego prowadzone przez międzynarodowy instytut Ecostra wskazało Designer Outlet Warszawa jako trzecie najlepiej performujące centrum outletowe w Europie. To wyróżnienie przyznawane jest na podstawie wnikliwej ankiety przeprowadzanej wśród przedstawicieli marek posiadających sklepy w minimum 3 różnych obiektach outletowych.
Galeria handlowa Westfield Mokotów powiększa swoją ofertę modowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria handlowa Westfield Mokotów powiększa swoją ofertę modową
Westfield Mokotów, jedno z najpopularniejszych miejsc na modowej mapie Warszawy, powiększa swoją ofertę. Po znanych zagranicznych markach, Jo Malone i Jott, przyszedł czas na ceniony rodzimy brand. Polska marka Elementy, mocno zaangażowana w promocję zrównoważonej mody, otworzyła swój butik w centrum.
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicy
Rynek warszawski charakteryzuje się wysoką siłą nabywczą, stabilną sytuacją ekonomiczną i dobrymi pe...
Uniwersytet Wrocławski drugi wśród polskich uczelniartykuł
Pokaż artykuł
Uniwersytet Wrocławski drugi wśród polskich uczelni
W połowie ubiegłego tygodnia opublikowano wyniki światowego rankingu kształcenia szkół wyższych Rank...
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
[śląskie] Czwarte centrum handlowe Karuzela już otwarteartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Czwarte centrum handlowe Karuzela już otwarte
26 czerwca otworzyło się pierwsze nowoczesne centrum handlowe pod nazwą „Karuzela“ w Lublińcu....
[Warszawa] Nowe salony otworzyła galeria Sadyba Best Mall w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowe salony otworzyła galeria Sadyba Best Mall w Warszawie
W ostatnich dniach do grona najemców galerii Sadyba Best Mall dołączyły marki Orange i Ryłko. Obie f...
Park Handlowy Koszalin Power Center pozyskał kolejne znane markiartykuł
Pokaż artykuł
Park Handlowy Koszalin Power Center pozyskał kolejne znane marki
Wraz z podpisaniem najnowszych umów najmu, Acteeum dynamicznie zmierza do zakończenia komercjalizacji koszalińskiego Power Center. Do grona marek obecnych w projekcie dołączyły New Yorker, CCC i Martes Sport wzbogacając atrakcyjną ofertę zakupową tego centrum handlowego.
Galeria Gryf w Szczecinie z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Gryf w Szczecinie z nowymi najemcami
Należąca do Carrefour szczecińska Galeria Gryf systematycznie rozbudowuje swoją ofertę. Do grona najemców dołączyły salony Monnari, Greenpoint/Moodo oraz Verona.
Wysokie miejsce Pomorza na inwestycyjnej mapie Europyartykuł
Pokaż artykuł
Wysokie miejsce Pomorza na inwestycyjnej mapie Europy
Międzynarodowa renoma Pomorza nie słabnie. Województwo ponownie zostało sklasyfikowane wśród najbardziej atrakcyjnych dla biznesu regionów w Europie, wyprzedzając m.in. West Yorkshire i prowincję Marsylii. Prestiżowy ranking przygotowany przez Financial Times (fDi European Cities and Regions of the Future 2024) docenił strategię gospodarczą województwa.
[Lublin] Galeria Orkana w Lublinie ma nowego zarządcęartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Galeria Orkana w Lublinie ma nowego zarządcę
Od sierpnia br. międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield jest nowym zarządcą Galerii Orkana...
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passę
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 000 mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.
[Europa] Znaczny wzrost inwestycji w powierzchnie handlowe na rynkach europejskich spoza głównego nurtuartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Znaczny wzrost inwestycji w powierzchnie handlowe na rynkach europejskich spoza głównego nurtu
Według raportu Savills, globalnego doradcy na rynku nieruchomości, inwestorzy z europejskiego sektor...
REKLAMA